بازدید از روستای تاریخی کندوان در نوروز امسال 35 درصد افزایش یافته است
نوشته شده توسط : حامد

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، تراب محمدی با بیان این مطلب افزود: کندوان همیشه مورد توجه گردشگران بوده اما تلاش مضاعفی برای اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در خصوص این منطقه گردشگرپذیر صورت گرفته است.

به گفته دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر استان، امکانات و زیرساخت های گردشگری نیز در روستای کندوان افزایش یافته و این مساله عامل دیگری برای جذب گردشگران نوروزی داخلی و خارجی بوده است.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: شهرستان اسکو با توجه به جاذبه‌های منحصر به‌فرد طبیعی و تاریخی به ویژه روستای شگفت انگیز کندوان، همواره یکی از شهرستان های مورد توجه و گردشگر پذیر استان بوده است و مسوولان تلاش زیادی برای تسهیل حضور گردشگران در این منطقه داشته اند.

به گفته محمدی همراهی مردم ساکن در روستا برای تسهیل حضور گردشگران در جذب و ماندگاری و سفر دوباره آنان بسیار موثر بوده است و از این جهت از مردم شریف کندوان تشکر می‌کنم.

گفتنی است روستای زیبا، تاریخی و شگفت‌انگیز کندوان واقع در شهرستان اسکو در روزهای آغازین سال جدید میزبان تعداد بسیاری از گردشگران نوروزی داخلی و خارجی علاقمند به تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم منطقه بوده است.





:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 8 / 2 / 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: